2008-11-13

Födelsedagsfirande

Ja, igår blev jag utbjuden för att fira min födelsedag. Ni som känner mig vet att jag fyllde 23 år den 30e Juli, men det hindrade inte Daniel från att fira mig nu, tre månader senare.

Det blev väldigt god mat i mängder, och en hel del vin och drinkar. Vi var båda väldigt nöjda med kvällen.

Idag är det lite hushållsgöremål på dagens To Do Lista, då Daniel jobbar till nio ikväll.

Och imorgon blir det Introduktion på nya jobbet. Jag har fått jobb i klädbutik under jul och nyår. (Och inte vilken butik som helst Fröken Rofors - Cotton On :) ) Och imorgon ska jag alltså ha min introduktion. Efter det blir det fest på gamla jobbet. Dom ville gå ut innan vi åker iväg på semester. Ska bli roligt att träffa alla igen.

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Det blir lätt så efter två timmar på stranden ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG* that's so funny! I couldn't stop laughing when I read about it! R so happy for you though that u have a job over christmas =) is it up in Bondi Junc? Tell me all bout it!