2009-04-06

Vad man inte vill hitta i frukostjuicen

Då sitter man ensam i lägenheten för första gången och söker jobb för glatta livet. Sara avverkar sin första dag på jobbet i detta nu, vilket jag hoppas få göra snart även jag.

Jag tog mig på något konstigt vis upp (nästan) samtidigt som Sara i morse, och njöt av en ganska lugn och slö frukost på egen hand i vid det soluppvärmda köksbordet. Allt smakade galant, framför allt den nyinhandlade färskpressade apelsinjuicen. Sen gjorde jag ett fynd, och resten av juicen åkte i vasken.



Jag är inte speciellt mjäkig, men jävlar vad äckligt.

Charlie's Juice tyckte inte heller det var så roligt, och har lovat mig en voucher för att köpa en ny flaska. Tack för det. Nu undrar jag bara: hur många hann ner i svalget?

Bluuääääää.

3 kommentarer:

BloodDawn sa...

En liten larv, buhä?!.. Låg den i juicepaketet?

Anonym sa...

BARA så du vet FBK äger !!!!!
De vann SM-Guld !!!!
Hälsningar
TIM

Danne sa...

ähumm... FBK, vad är det? Något med kaffe?

HV kommer igen nästa år!