2009-07-03

Händelserik dag

Igår, torsdag, hade Daniel sin Induction på sitt nya jobb. Det betyder signering av kontrakt, hälsa på nya arbetskamrater och provning av uniform. Själv var jag ledig och tog rejäl sovmorgon.

Klockan tre begav jag mig till jobbet, då "Employee of the Quarter" skulle utnämnas. Det blev godis och dricka och massa information från Högsta Chefen innan kvartalets anställda blev namngivna, en för Front Office och en för Back Office.

And the winner is... Jag! Hurra! Fin utmärkelse, $100 i valfritt Westfield Shopping Center och en flaska vin var priset för bästa anställd i Front Office.

Så till middag igår blev det rökta blåmusslor, samt pilgrimsmusslor till förrätt. Lax med Shanghai-kål och palsternacka till huvudrätt och färsk melon till dessert. Allt för att fira min fina utmärkelse och att Daniel har fått jobb.

Hurra!




*Uppdatering*

Självklart kom kameran fram, titta så glad Sara är!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen...
vad duktig du är.... Ja Daniel också naturligtvis.. //// Anna & Chris

Anonym sa...

Grattis Sara! :D:D:D
Och grattis till jobbet!

Jag är mäkta avundsjuk på allt ert resande kan jag ju säga!

//Therese

mattias sa...

Grattis=)

Anonym sa...

Wohoo, grattis!!
Kramar
Betta-Lisa